Totul despre slabit, 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | gospodine365.ro


Facebook Email WhatsApp Învinge definitiv totul despre slabit în plus!

Ghid de slăbit pentru femei 1

Laura Ene vine cu o dietă cu adevarat minune și nu cu restricții. După mai bine de 15 ani de experiență zilnică în lupta cu kilogramele în plus, ea vă propune câteva reguli simple, care, dacă sunt respectate, pot duce la pierderea kilogramelor în exces și menținerea unei greutăți cât mai aproape de normal.

cum să pierzi greutatea de brioșă

Laura Ene se referă la organizarea unui program strict al meselor. Sunt tot mai mulți oameni care renunță la micul dejun, masa de prânz e luată pe fugă, iar cina devine principala masă a zilei.

plan valentin pierdere în greutate

Primul pas e să ne organizăm programul de masă într-un mod cât mai echilibrat. Pe lângă faptul că te ajută să elimini din program sâcâitoarea persistență a senzației de foame, îți accelerează metabolismul şi te ajută să te bucuri de saţietate şi energie întreaga zi.

max 7 zile de slăbire

Vă recomand ca micul-dejun sa fie luat până la ora Ultima masă este bine să fie cu minimum 3 ore înainte de culcare. Laura Ene. Persoanele care sar peste micul dejun trebuie să știe că nu e obligatoriu să ia masa imediat ce s-au trezit. Acesta poate fi înlocuit cu o gustare, dar de-a lungul zilei nu este indicat să fie mai mult de 2 mese principale și 1 gustare intermediară, totul despre slabit ora maxima impusă pentru ultima masă.

vaparea provoacă să pierdeți în greutate

Ideal ar fi ca ultima masă a zilei să fie la ora Nu toată lumea aplicatie slabit romana respecta însă această regulă, așa că acestora dr. Și seara putem avea o gustare, care să fie din lactate — iaurt, kefir, sana, bune atât pentru stomac, cât și pentru siluetă. Medicul Laura Ene avertizează că, odată stabilit un program al meselor, ronțăielile nu mai sunt permise de-a lungul zilei.

pierdeți în greutate în propria casă

Nu ronțăi și nu ciuguli pe parcursul zilei. Dacă respecți mesele principale îți va fi ușor să renunți la acest obicei care te costă multe kilograme în plus, fără măcar să îţi dai seama. Stabilește clar numărul şi orarul meselor și al gustărilor, pentru a obține și menţine senzaţia de saţietate, energia şi claritatea mentală pe parcursul întregii zile.

nu veți pierde niciodată în greutate