Reguli pentru a slabi sanatos. 6 reguli pentru o slabire rapida


Vineri, 30 Aprilieora A te lipsi de mancare nu inseamna neaparat ca vei si slabi.

pierderea în greutate yinagoh

Organismul are nevoie de indeajuns de mult combustibil pentru exercitiile fizice indispensabile unei cure de slabire reusiteiar acest combustibil il reprezinta mancarea. Tocmai de aceea trebuie sa ai mare grija la alimentatie in aceasta perioada.

Dieta tipica a vremurilor moderne abunda in carbohidrati simpli sau rafinati, cum ar fi faina, orezul, pastele, aluaturile, pateurile, sucurile si alimentele sau bauturile dulci.

Cele 10 reguli pe care să le respecți dacă vrei să slăbești și să rămâi slabă - gospodine365.ro

Acesti carbohidrati, carora le lipseste fibra continuta de carbohidratii complecsi cereale integrale, fructe si legumesunt metabolizati foarte rapid. Asa ca energia pe care o primesti imediat va scadea la cote alarmante si foarte repede, lipsind organismul de energia de care are nevoie pe parcursul zilei reguli pentru a slabi sanatos pentru exercitiile fizice.

puteți pierde snowboarding în greutate

Daca si restul alimentelor sunt metabolizate la fel de repede, vei suferi de foame si te vei infige cu siguranta in gustari mai des si cu mai multe calorii. Pentru ca toate astea sa nu se intample, Prevention iti spune care sunt cele 6 componente ale unei cure de slabire de succes.

Nu te gândi că urmezi o dietă, ci că începi un nou stil de viață

Fibra Mananca macar 20 de grame de fibra pe zi, care sa provina din cereale integrale, fructe si legume. Fibra te ajuta sa te simti satula mai mult timp, ceea ce este esential daca incerci sa slabesti. Un studiu realizat in de Young University College of Health and Human Performance a aratat ca femeile care mananca mai multa fibra sunt mai putin predispuse sa ia in greutate si sa depuna grasime.

Fiecare gram de fibra consumat te fereste sa depui de grame. Calciu si Vitamina D Ideal este sa consumi trei portii de alimente care contin reguli pentru a slabi sanatos si Vitamina D pe zi.

7 reguli pentru a slabi sanatos

Faptul ca, de obicei, ambele vitamine se gasesc in aceleasi alimente, cum ar fi lactatele, este un avantaj. Calciul si Vitamina D lucreaza impreuna in organism, in primul rand pentru sanatatea oaselor. Insa cele mai recente studii au aratat ca afecteaza si capacitatea organismului de a pierde in greutate.

  • Ajutorul de afine ajuta u pierde in greutate
  • Pentru a pierde greutatea pe brațe
  • In special femeile, care se confrunta zilnic cu avalansa de reviste lucioase, privirile critice ale celor din jur, stresul suplimentar pe care il indura cand merg la cumparaturi si isi gasesc rochia visurilor care nu vrea sa le cuprinda nicicum.
  • Burta de grăsime arde într o lună
  • De multe ori, acest proces este îngreunat tocmai de dietele greşite pe care le ţinem.
  • Pierdere în greutate de 65 lb înainte și după

O cercetare a Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health a aratat ca voluntarii care au consumat trei portii de lactate pe zi, restul dietei fiind una de asemeni sanatoasa, au pierdut in greutate, mai ales in zona abdomenului, comparativ cu cei care consumau prea putine lactate sau deloc. Mai mult de atat, Vitamina D joaca si de una singura un rol important in pastrarea greutatii.

De aceea, un supliment nu va face rau, mai ales ca te va proteja de boli de inimapierderi de memorie si chiar dureri cronice.

  • Cel mai bun mod de a pierde rapid grăsimea
  • Primul ajutor de grăsime
  • Bilic: 10 reguli de bază pentru succesul dietei Dr.
  • Pierderea în greutate pentru sugari care alăptează
  • Tweet Slăbitul poate fi un proces mai puțin anevoios decât ai crede dacă respecți câteva reguli zicem noi simple.
  • Pierderea în greutate fx3

Iar odata cu trecerea anilor, nevoia de Vitamina D creste. Expertii recomanda un supliment zilnic de 1. Cat despre calciu, femeile si barbatii cu varsta cuprinsa intre 19 si 50 de ani ar trebui sa-si ia din alimentatie macar 1.

Grasimi bune Aici intra acizii grasi mononesaturati si omega 3, care se gasesc in ulei, nuci, avocado, anumite tipuri de peste, si chiar ciocolata. Un studiu recent publicat in jurnalul Appetite a aratat ca aceste tipuri de grasimipe langa faptul ca sunt benefice inimii, te ajuta sa te simti satula mai multa vreme, dupa masa. Voluntarii care avusesera parte de 1.

O alta cercetare, realizata in Australia, s-a canalizat in mod special pe efectul nucilor, o buna sursa de grasimi mononesaturate. Voluntarii au urmat o dieta sanatosa, saraca in grasimi, cu sau fara nuci.

2. Renunta cat de mult poti la zahar.

Fiecare grup a consumat alimente cu acelasi numar de calorii si a pierdut aproximativ acelasi numar de kilograme in 6 luni. Insa dupa aceasta perioada de timp, cei care mancau nuci au continuat sa piarda in greutate si din grasimi, in timp ce situatia a stagnat in celalalt grup, chiar daca urma aceeasi dieta, cu exceptia nucilor. Proteine Zilnic trebuie sa existe si trei portii de proteinecum ar fi cele care provin din peste, pui, curcan, porc si carne de vita.

In afara faptului ca este un nutrient esential, proteina da o senzatie de satietate de durata. Un studiu realizat anul trecut a aratat ca subiectii care avusesera parte de un mic dejun cu multe proteine au fost mai satui de-a lungul zilei, mancand mai putin la pranz si cu mai putine calorii decat cei care avusesera parte de o masa de dimineata saraca in proteine. Apa Studiile realizate la Stanford Prevention Research Center arata ca cel putin 4 pahare de apa pe zi duc la pirderea a 2,2 kilograme in decurs de un an.

app pentru a pierde grăsimea buricului

In plus, n-ar trebui sa pierzi din vedere ca acele calorii care provin din bauturi nu-ti dau senzatia de satietate rezultata dupa acelasi numar de calorii, dar in forma solida. Asa ca in loc sa bei un capuccino, mai bine mananca ceva si bea apa dupa. Setea-ti va fi potolita, iar senzatia de satietate va dura mai mult timp.

Mai multe bauturi inseamna si o senzatie de foame crescuta si, prin urmare, mai multe calorii ingurgitate de-a lungul zilei.

intervenții de îngrijire medicală pierdere în greutate

Ceai verde Incearca sa consumi zilnic 3 cesti de ceai verde, deoarece catehinele, antioxidantii care se gasesc din belsug in ceaiul verde, te ajuta sa slabesti, mai ales in zona abdomenului. Daca optezi pentru ceaiul fara cafeina, trebuie sa stii ca in procesul de eliminare a cafeinei se pierde si o parte din continutul de antioxidanti, ceea ce inseamna ca va mai trebui sa suplimentezi cu o ceasca sau doua.

Navigare în articol

Un studiu al USDA Human Nutrition Research Center on Aging at Tufts University a aratat ca voluntarii care au baut zilnic cate 3 cesti de ceai verde au pierdut de oua ori mai mult in greutate decat cei care au mancat la fel, dar nu au baut ceai.

Iar kilogramele pierdute au fost mai ales din zona abdomenului. Daca iti plac citricele, cu atat mai bine. Sucul de lamaie, portocale, grepfrut, adaugat in ceaiul verde, vine cu un surplus de catehine. Citeste mai multe despre.