Pierde în greutate boxer, Provocările dietei unui boxer


pierde în greutate boxer

Macronutrienți pentru boxeri: grăsimi Boxerii pun pierde în greutate boxer dispoziție ore, zile, săptămâni și luni de pregătire pentru o luptă. Dieta unui boxer este aproape la fel de importantă ca un antrenament, deoarece oferă combustibil pentru competiție și ajută la recuperare.

pierde în greutate boxer

Dieta ideală combină alimentele sănătoase într-o cantitate perfectă pentru a menține un boxer proaspăt și gata de box. Provocările dietei unui boxer Boxul este un sport din clasa de greutate, ceea ce înseamnă că concurezi împotriva oamenilor care cântăresc la fel ca tine.

Semne Zilnice De Sarcină La Un Câine Boxer 🐶 gospodine365.ro

Pentru a câștiga un avantaj, mulți boxeri slăbesc pentru lupta lor pentru a concura într-o clasă de greutate mai mică. Ei pot recâștiga această greutate - în general, greutatea apei - chiar înainte de luptă, ajutându-i să fie mai mari decât adversarul lor.

Super fight 85kg KOK rules Apavaloae Denis Moldova vs Roman Sarja Germany

Pe lângă faptul că vă faceți griji cu privire la ce alimente să consumați în cantități potrivite, trebuie să vă faceți griji cu privire la menținerea greutății dorite. A câștiga prea multă greutate corporală te poate forța să mutați în sus o clasă de greutate, ceea ce vă poate afecta șansele de a câștiga.

pierde în greutate boxer

A afla cât de multă mâncare este dificilă, deoarece recomandările pentru o persoană obișnuită nu vor funcționa. Boxerii ard sute și uneori aproape de 1.

Dieta de antrenament la box - Sănătate -

Potrivit Departamentului pentru Servicii de Sănătate din Wisconsin, un boxer de de kilograme poate arde 1. În timpul unei ore de antrenament cu saci grei, același boxer ar arde calorii. O oră de luptă ar arde aproximativ de calorii. Cu cât ești mai mic, cu atât arzi mai puține calorii. Cu toate acestea, aceste numere sunt mari în comparație cu alte forme de exercițiu.

Când un câine boxer pare prea slab

Peste o oră de alergare la 5 mile pe oră, o persoană de de kilograme arde aproximativ de calorii. Este mai puțin decât orice formă de box, cu excepția antrenamentului cu saci grei.

Rezultatul este că nevoile tale de calorii ca boxer sunt destul de mari. Câte calorii pe zi? Potrivit unui articol din Dietetic Guidelines for Americans, femeia adultă medie ar trebui să consume între 1. Pentru femei, aceste cifre se bazează pe o femeie de de kilograme, care are o înălțime de 5 picioare și 4 inci.

Boxer pierdere în greutate înainte de lupta

Se presupune că bărbații au o înălțime de lire sterline și 5 picioare, 10 inci. În calitate de boxer care arde cu sute de calorii mai mult pe zi decât o persoană obișnuită, trebuie să vă creșteți aportul de calorii. Folosiți un dispozitiv de urmărire a alimentelor pentru a estima câte calorii consumați pe zi.

De ce?

Odată ce știi câte calorii consumi pe zi, începe urmărirea greutății corporale. Folosiți un cântar și cântăriți-vă dimineața înainte de a mânca sau a bea ceva.

pierde în greutate boxer

Vă puteți folosi greutatea corporală pentru a vă da seama dacă mâncați prea mult sau nu suficient. Pentru a câștiga sau a pierde în greutate, pur și simplu reduceți sau creșteți aportul de calorii până când greutatea corporală merge în direcția corectă.

Odată ce ați format aportul de calorii, este timpul să vă dați seama cât din fiecare macronutrienți ar trebui să mâncați. Se află trei macronutrienți: carbohidrați, grăsimi și proteine. Nevada State Athletic Commission, un organism de reglementare proeminent în box, oferă recomandări de macronutrienți pentru boxeri.

Semne Zilnice De Sarcină La Un Câine Boxer

Macronutrienți pentru boxeri: carbohidrați Pentru carbohidrați, recomandarea comisiei este de grame pe kilogram de greutate corporală.

Glucidele sunt o parte importantă a dumneavoastră plan de masă de box.

pierde în greutate boxer

Corpul tău descompune carbohidrații și îi stochează sub formă de glucoză și glicogen, care îți alimentează mușchii în timp ce dai cu pumnul și te miști în jurul inelului.

Chiar dacă dietele bogate în grăsimi devin din ce în ce mai populare, păstrarea carbohidraților în dieta dvs. Încercați să respectați mâncarea sănătoasă pentru boxeri, cum ar fi cartofii, orezul, pastele și pâinea, în loc de bomboane și băuturi răcoritoare.

Cum trebuie să-mi planific dieta ca boxer?

Macronutrienți pentru boxeri: proteine Proteinele sunt esențiale pentru construirea mușchilor și vă pot ajuta să vă recuperați după antrenamentele intense. Aveți grijă ce cerințe proteice urmați, deoarece multe sunt concepute pentru cei care doresc să construiască mușchi.

Cu cât câștigați mai mult mușchi, cu atât trebuie să purtați mai multă greutate în jurul inelului și cu atât este mai probabil să vă fie afectată clasa de greutate.

În iunieSocietatea Internațională de Nutriție Sportivă a publicat o poziție pierde în greutate boxer asupra proteinelor pentru sportivi.