New york times cum să piardă în greutate. Medici și pacienți, care nu vorbesc despre greutate


new york times cum să piardă în greutate pierdere în greutate png

Pagina principala Studiu actual: Meditația vă poate ajuta să pierdeți în greutate? Se știe că meditația regulată crește calmul și performanța.

Dar metoda de relaxare vă poate ajuta și să slăbiți?

Pierde în greutate puterea minții

Cercetătorii americani au investigat problema într-un studiu. Cei care meditează în mod regulat beneficiază de numeroase beneficii pentru sănătate și bunăstare generală.

Healthy weight Strategii de pierdere în greutate pentru menopauză. Atunci când chips-uri au fost preparare am taiat cubulete un ardei rosu, o ceapa si jumatate de ardei. Persoanele pe tema: Pierdere in greutate.

În primul rând, meditația poate aduce mai multă seninătate, satisfacție și productivitate. Cu toate acestea, foarte puțini asociază metoda de relaxare cu pierderea în greutate.

Pagina principala Medici și pacienți, care nu vorbesc despre greutate Medicii recunosc obezitatea ca o problemă de sănătate.

De fapt, vă poate ajuta să pierdeți în greutate, sugerează un studiu realizat de Universitatea din Wisconsin-Madison, Universitatea de Stat din Iowa și alte instituții americane. Cum poate fi explicată conexiunea?

Medici și pacienți, care nu vorbesc despre greutate

Medierea poate crește exercițiile zilnice Cu studiul lor, cercetătorii au dorit să investigheze în primul rând influența exercițiilor de reducere a stresului, cum ar fi meditația și antrenamentul areboic asupra adulților.

În acest scop, au împărțit 49 de femei și bărbați sănătoși, dar mai degrabă inactivi, în trei grupuri.

new york times cum să piardă în greutate pierde carne de vită

Primul grup a fost instruit să facă exerciții fizice de cel puțin 20 până la 40 de minute pe zi timp de opt săptămâni. În plus, au făcut un antrenament aerob împreună o dată pe săptămână în campusul universitar. Grupul new york times cum să piardă în greutate, pe de altă parte, s-a întâlnit în campus pentru a urma un curs de meditație.

1981-0930 I am the Holy Ghost, New York City, United States, DP

De asemenea, ar trebui să facă exerciții regulate de mindfulness acasă, cum ar fi Efectuați scanări corporale sau mers pe jos. Grupul de control, pe de altă parte, nu a primit nicio orientare cu privire la activitatea sa.

O pierdere mai mare în greutate influențează pozitiv sănătatea metabolică

Ei și-au desfășurat viața de zi cu zi fără să facă niciun sport suplimentar. Pentru a măsura mișcările zilnice ale subiecților testați, aceștia au purtat un monitor de activitate timp de o săptămână la începutul și la sfârșitul studiului.

Potrivit autoarei, care s-a confruntat ea însăși încă din adolescență cu kilogramele suplimentare, emoții precum furia, frica, resentimentele și vina îți deturnează cele mai bune intenții, afectându-te la un nivel biologic profund. Pierde in greutate cu puterea gândului De aceea, tehnica reducerii stresului prin tapotare sau EFT Emotional Freedom Technique poate fi soluția pentru scăderea ta în greutate.

Comparația datelor a clarificat următoarele: Atât grupul de antrenament, cât și grupul de meditație s-au deplasat semnificativ mai mult în viața de zi cu zi decât grupul de control. Durata lor de exercițiu a scăzut cu o medie de aproape 18 minute.

new york times cum să piardă în greutate poate fidea picant arde grăsime

În raportul lor despre studiu, autorii studiului scriu că oamenii se mișcă în general mai mult vara decât toamna sau iarna. De ce meditația a avut același efect ca și antrenamentul aerob rămâne deschisă.

new york times cum să piardă în greutate apoi pierde greutatea arde grăsime

Cu toate acestea, el suspectează că ambele programe sporesc conștientizarea corpului și a mișcărilor și, prin urmare, duc la creșterea activității. Ca urmare, meditația poate ajuta cu siguranță la pierderea în greutate. Cercetările ulterioare vor arăta dacă o combinație de exerciții de exerciții și de atenție poate crește și mai mult activitatea.