Modalități de a menține pierderea în greutate, Cel mai bun mod de a menține pierderea în greutate - Posturi Populare


Puneți-le înapoi!

Alege un plan de alimentatie, care sa se potriveasca stilului tau de viata Gaseste un program de care sa te poti tine, si nu incepe diete care nu pot fi sustinute pe termen lung. Sunt sute de diete, iar multe dintre ele se bazeaza pe reducerea caloriilor. Daca reduci numar de calorii ingerate, ai sanse mari sa slabesti, insa regimurile frecvente de tip yo-yo, reprezinta un indicator puternic de ingrasare in viitor. Asa ca, cel mai bine este sa eviti dietele stricte, care elimina complet anumite alimente. In schimb, ar trebui sa-ti creezi un plan alimentar personalizat.

Acest lucru se datorează faptului că pierderea în greutate este dificilă, dar menținerea pierderii în greutate este un joc complet diferit. Deci, înseamnă asta că nu vei putea ajunge niciodată la greutatea ta ideală? Nu dacă îți asumi controlul ACUM. Iată cele mai bune 20 de modalități de a vă împiedica corpul să câștige în greutate. Urmați-le sincer pentru a vă bucura de o viață sănătoasă și potrivită pentru totdeauna.

Sa incepem. Păstrați-vă hidratat Shutterstock Bea cel puțin litri de apă în fiecare zi, deoarece vă poate ajuta în multe feluri. În primul rând, vă va împiedica să vă simțiți foame atunci când vă este sete. În al doilea rând, va menține celulele turgente și active, declanșând astfel metabolismul.

În al treilea rând, apa ajută la eliminarea toxinelor, cum ar fi speciile și deșeurile reactive dăunătoare de oxigen, din corp. Așadar, faceți-vă obișnuit să beți apă pe tot parcursul zilei pentru a păstra kilogramele în plus.

modalități de a menține pierderea în greutate

Evitați zahărul Al doilea lucru cel mai important de făcut este să evitați zahărul și alimentele zaharate. Dacă ați atins greutatea țintă, s-ar putea să doriți recompense sub formă de alimente. Dar sărbătorește-ți realizarea luând următoarea mare provocare, cum ar fi pregătirea pentru o competiție, în loc să te întorci la vechiul tău obicei de a consuma cantități nelimitate de zahăr.

Verificați aportul de carbohidrați, deoarece carbohidrații sunt, de asemenea, defalcați în zahăr în organism. Fără alimente procesate Shutterstock Demonul junk crunchy, dulce și sărat este peste tot sub diferite forme. Puiul prăjit, pepite de pui, cartofi prăjiți, fursecuri și cârnați sunt procesate și conțin o cantitate mare de zahăr și sare.

De fapt, scăderea scăzută a greutății alimente echilibrează sarea și zahărul într-un asemenea raport încât creierul tău îți spune să mănânci mai mult din ele. De aceea, oamenii sunt încântați de aceste alimente procesate inteligent create și comercializate.

modalități de a menține pierderea în greutate

Dar sunt un câștigător de greutate absolut. Așadar, data viitoare când te atrage alimentele procesate, amintește-ți ce ți-a trebuit pentru a ajunge la greutatea ta actuală și dacă ești gata să treci din nou prin același calvar.

modalități de a menține pierderea în greutate

Sau cel mai bine, țineți alimentele procesate la îndemâna dvs. Află cum, în continuare. Makeover de bucătărie Da, bucătăria ta are nevoie de o renovare.

Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel

Aruncați alimentele nesănătoase, cum ar fi alimentele procesate, zaharate, grăsimile nesănătoase, cum ar fi grăsimile animale, dalda, iaurt aromat, înghețată, ciocolată modalități de a menține pierderea în greutate lapte etc. Împachetați bucătăria și frigiderul cu legume, fructe, iaurt cu conținut scăzut de calorii, lapte cu conținut ridicat de grăsimi da, așa este!

modalități de a menține pierderea în greutate

În acest fel, veți putea evita tentațiile nesănătoase. Consumați verdeață și legume Shutterstock Legumele și legumele sunt bogate în antioxidanți, fibre, vitamine, minerale și alți fitonutrienți, care ajută corpul să se vindece, să întinereze și să funcționeze corespunzător, să mărească metabolismul, să sprijine digestia, să stimuleze imunitatea, să prevină acumularea de grăsimi, să facă corpul sensibil la insulină, să controleze sângele presiunea și nivelul zahărului din sânge și vă îmbunătățesc sănătatea.

De la gene la păr - totul este proteic.

modalități de a menține pierderea în greutate

Proteinele sunt greu de modalități de a menține pierderea în greutate și vor crea un deficit energetic în corp. La rândul său, acest lucru vă va ajuta să ardeți mai multe calorii. Bea ceai verde sau ceai Oolong Shutterstock Ceaiul verde și ceaiul oolong sunt cele mai bune băuturi pentru promovarea pierderii în greutate. Atât ceaiul verde, cât și ceaiul oolong sunt obținute din plantă Camellia sinensis, dar diferă prin modul în care sunt procesate.

Sunt bogate în antioxidanți care ajută la prevenirea deteriorării ADN-ului și curățați frumusețea slăbire încetinirii metabolice.

Consumul de ceai verde te ajută, de asemenea, să te relaxezi și să menții stresul la distanță. Deoarece stresul vă determină să câștigați grăsime centrală, trebuie să beți cel puțin trei căni de ceai verde sau ceai oolong în fiecare zi pentru a vă menține pierderea în greutate.

12 moduri de a vă menține pierderea în greutate - Pierdere În Greutate

Alegeți alimente bogate în fibre Alimentele bogate în fibre sunt prietenul tău dacă încerci să slăbești sau să menții pierderea în greutate. Iată o listă cu cele mai bune alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate. Includerea alimentelor bogate în fibre vă va menține procesele de digestie, absorbție și excreție sănătoase. Mai mult, rata metabolică va crește, iar fibra va ajuta, de asemenea, la prevenirea absorbției grăsimilor și vă va menține mai plin pentru o durată mai lungă.

Fructele fac minuni Shutterstock Ai poftă de ceva dulce? De ce să nu ai fructe la desert?

Cât de mult exercițiu are nevoie pentru a menține pierderea în greutate? Găsiți modalitatea corectă de a vă menține greutatea ideală? Cele 17 cele mai bune moduri de a menține pierderea în greutate Cel mai bun mod de a menține pierderea în greutate Judith Beck, PhD beckinstitute. În momentul în care încep să mănânce mai multe calorii, vor începe să câștige în greutate. De aceea, de la bun început, ei nu ar trebui să facă nici o schimbare în mâncarea lor încât să nu poată ține pasul pentru viață.

Fructele sunt bogate în fibre, vitamine și minerale. Proprietatea antioxidantă a fructelor ajută la eliminarea toxinelor, fibrele vă ajută să vă mențineți plin și previne acumularea de grăsimi, iar zahărul din fructe vă satură dintele dulce.

În plus, fructele sunt minunate pentru pielea și părul tău. Cu toate acestea, aveți grijă cu porțiile.

Cele 17 cele mai bune moduri de a menține pierderea în greutate

Consumul excesiv de fructe poate duce și la creșterea în greutate. Exercițiu regulat Exercițiile fizice regulate pot avea un efect extrem de pozitiv asupra sănătății fizice și mentale.

Deci, este întotdeauna bine să pierdeți flaconul consumând alimente sănătoase în proporția corectă și încorporând antrenament cardio și de forță în rutina de slăbire.

CURS DE PIERDERE ÎN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON

Antrenament cel puțin 5 zile pe săptămână. De asemenea, ar trebui să creșteți intensitatea și durata rutinei de antrenament dacă atingeți un platou. Bucură-te de o zi de înșelăciune Shutterstock După atâta muncă grea, meritați o zi de înșelăciune. Dar hei, nu exagera.

Cele mai bune modalități de a menține pierderea în greutate |

Alegeți vinerea sau sâmbăta ca zi de înșelăciune și consumați cu de calorii mai mult decât faceți în alte zile. Nu depășiți valoarea de de calorii. Suportul social este important Sprijinul social este foarte important. Vă puteți construi sprijinul social făcându-i pe prietenii și familia să înțeleagă de ce este important să pierdeți în greutate și să mențineți pierderea în greutate. Alegeți restaurante care servesc mâncare sănătoasă sau solicitați bucătarului să facă o salată sau un platou personalizat.

modalități de a menține pierderea în greutate

Vă puteți alătura grupurilor care se află în prezent în aceeași misiune ca dvs.