Mâncăruri ieftine de pierdere a grăsimilor


Cremă fără lapte Grăsimile trans sunt cei mai răi dușmani ai tăi. Potrivit American Heart Association și cercetările științifice, grăsimile trans cresc riscul bolilor de inimă, obezității, inflamației și cancerului 12.

Se mănâncă cu viteza luminii! Când nu știi ce să gătești vei face această rețetă! Olesea Slavinski

Pentru a contracara acest lucru, FDA a impus restricții privind utilizarea grăsimilor trans 3. Din păcate, multe alimente pe care le consumăm în mod obișnuit sunt încă încărcate cu grăsimi trans parțiale.

  • Но всякий раз, прежде чем исчезнуть, они, казалось, уже чуть-чуть дольше задерживались на сетчатке .
  • И очень скоро наши предки и прочие народы решили отправиться в путешествие, проследить которое мы не в состоянии.
  • Diete in alaptare
  • Romanul pierde în greutate
  • Что мне следует делать.

Așadar, dacă credeți că v-ați îngrășat, vă este greu să pierdeți în greutate și nu vă simțiți la fel de în formă ca pe vremuri, ar trebui să începeți să evitați grăsimile trans.

Acest articol enumeră 15 alimente cu grăsimi trans care sunt fatale și aparțin coșului de gunoi în loc de intestin. Aruncă o privire. Dar mai întâi, trebuie mâncăruri ieftine de pierdere a grăsimilor știi de ce grăsimile trans sunt atât de rele pentru sănătatea ta. Permiteți-mi să vă duc înapoi la elementele de bază și să vă ajut să înțelegeți ce sunt cu adevărat grăsimile trans și cum afectează acestea corpul.

Rețete pierdere in greutate

Ce sunt grăsimile trans? Grăsimile trans sunt acizi grași nesaturați. Se găsesc în cantități slabe în lapte, unt, miel și carne de vită.

slimming sea bass skippingul vă ajută să pierdeți în greutate

Cu toate acestea, multe companii alimentare folosesc în mod obișnuit grăsimile trans prin hidrogenarea parțială a grăsimilor cis-trans. Configurația trans ajută la îmbunătățirea gustului, crește durata de valabilitate și este ieftină. Aceste grăsimi trans scad colesterolul bun colesterol HDL și cresc colesterolul rău colesterol LDLcrescând astfel riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral.

De asemenea, cauzează creșterea în greutate, ceea ce duce în cele din urmă la diabet și la complicații de sănătate legate de obezitate. Deci, cel mai bine este să evitați alimentele bogate în grăsimi trans. Derulați în jos pentru a arunca o privire asupra celor 15 alimente cu conținut ridicat de grăsimi trans. Prăjituri și plăcinte Shutterstock Prăjiturile și amestecurile de plăcinte conțin o mulțime de grăsimi trans. Deși pot enumera 0 grăsimi trans, conform regulilor și liniilor directoare, companiilor li se permite să scrie 0 g grăsimi trans dacă conțin 0,5 g grăsimi trans pe porție.

fata pierde în greutate pierde în greutate 5kg în 1 săptămână

Și, după cum știți, nu mulți dintre noi păstrează o singură porție. Mai multe porții vă pot face să vă adunați pe grăsimi trans și să duceți la blocaje arteriale pe termen lung. Biscuiți, biscuiți și biscuiți Biscuiții, biscuiții și prăjiturile au toate o textură fulgi. Și majoritatea companiilor alimentare utilizează grăsimi trans pentru a construi textura crocantă pe care o iubim atât de mult. Grăsimile trans cresc durata de valabilitate, ceea ce le permite să vândă produsul pentru o perioadă mai lungă de timp și ajută cumpărătorul să le păstreze luni întregi.

pierderea în greutate santee pierderea grăsimilor în 3 luni

Faceți biscuiți, fursecuri și biscuiți folosind uleiuri sănătoase și mai puțin zahăr sau un înlocuitor al zahărului rafinat, care sunt mai sănătoși decât cei ambalați. Margarină, unt, seu și untură Shutterstock Grăsimile animale precum seu și untură și grăsimile lactate precum margarina și untul sunt depozite de grăsimi trans nesănătoase.

pierde grăsimea corporală și a fi rupt kim pierde în greutate

O pată de unt conține 0,2 grame de grăsimi trans, dar consumăm mult mai mult unt decât doar o pată pe zi.

O lingură de margarină conține 2,1 grame de grăsimi trans, iar seuul și untura sunt grăsimi animale utilizate pentru a face cartofi prăjiți și alte alimente prăjite. La temperaturi ridicate, seuul și untura devin toxice și nesănătoase pentru inima ta. Popcorn cu microunde Popcornul aromat și crocant din filme este un meci făcut în rai. Dar asigurați-vă că nu primiți biletul la cer atât de repede!

Retete dieta de metabolism rapid

Popcornul, în general, este o sursă excelentă de fibre și vitamine, dar nu popcorn-urile cu microunde sau de film. Așadar, cel mai bine este să evitați consumul de floricele ambalate. Sandwich-uri pentru micul dejun Shutterstock Dacă aveți obiceiul de a lua un sandviș ambalat dimineața, probabil că consumați o mulțime de grăsimi trans în prima masă a zilei. Sandvișurile ambalate conțin aproximativ 1 gram de grăsimi trans și au alte ingrediente care conțin uleiuri parțial hidrogenate. Așadar, evitați consumul de sandvișuri la micul dejun ambalate.

Ia în schimb un castron cu fulgi de ovăz. Dar sunt încărcați cu carbohidrați, iar prăjirea profundă în ulei îi face, de asemenea, supraîncărcați cu grăsimi trans. Și dacă aveți cireasă pe ele, probabil că consumați cel mai rău și periculos tip de gogoși. Interziceți gogoșile din dieta dvs.

15 alimente cu grăsimi trans pentru a evita pierderea în greutate și o sănătate mai bună

Bomboane umplute cu cremă Shutterstock Bomboanele umplute cu cremă sunt delicioase și lipicioase. Și fiecare bomboană conține aproximativ 0,5 grame de grăsimi trans. Dar captura este că nu ne oprim la o singură bomboană, nu-i așa? Consumul de prea multe bomboane umplute cu cremă poate acumula o tonă de grăsimi trans în corpul dumneavoastră.

În plus, sunt încărcate cu zahăr, ceea ce te va face să te îngrași și să te împiedice să-l pierzi.

Cele mai bune mese ieftine pentru cină

Alimente prăjite Alimentele prăjite crocante au un gust excelent, iar crocanța se adaugă la întreaga experiență a mâncării. Etichetele pot spune 0 g grăsimi trans, dar așa cum s-a menționat anterior, FDA permite companiilor să declare 0 g grăsimi trans într-o singură porție dacă conțin 0,5 g grăsimi trans pe porție.

Avem tendința de a consuma în exces alimentele prăjite, deoarece au un gust excelent și, literalmente, nu ne putem opri. Deci, cel mai bine este să evitați consumul de alimente prăjite în orice ocazie.

Regim slabit pentru hipotiroidie congelate Shutterstock Alimentele congelate, cum ar fi pizza congelată și alimentele congelate gata de consum, sunt bogate în grăsimi trans, împreună cu carbohidrați, sare și zahăr.

Acestea conțin aproximativ 1 g de grăsimi trans pe porție și, la fel ca orice alte alimente prăjite, cu toții putem trece peste bord și putem consuma multe dintre ele fără să ne dăm seama. Evitați să cumpărați aceste alimente, astfel încât să puteți reduce consumul de grăsimi trans.

  • 38 Rețete pierdere in greutate ideas in | sănătate, diete, sănătate și fitness
  • Autoritățile suspectează apariția unor variante noi ale virusului Un cunoscut expert britanic a întocmit o listă cu alimentele bogate în proteine, care ar putea ajuta la pierderea în greutate într-un mod sănătos.
  • Cele mai bune mese ieftine pentru cină by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Sfaturi și Rețete de Cină sănătoasă pentru a vă ajuta să pierdeți greutatea Pentru mulți oameni ocupați, cina este cea mai grea parte a zilei.
  • Mic dejun bogat în grăsimi pentru cină: sfaturi și rețete
  • Hip hop abs povestiri de pierdere în greutate
  • Fibromialgia meds pierdere în greutate
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Pierdere în greutate Retete - Retete sanatoasa este o aplicație gratuită pentru Android, care vă ajută să pierde în greutate și grăsime burtă pierde cu cele mai bune rețete scăzut de grăsimi.

Unt de arahide cu excepția untului mâncăruri ieftine de pierdere a grăsimilor de arahide Alunele sunt sănătoase, dar sunt și bogate în calorii. Alunele conțin grăsimi sănătoase - dar pot ajuta doar dacă le consumați în cantități limitate.

Uleiul de palmier parțial hidrogenat este utilizat în untul de arahide ambalat pentru a preveni creșterea uleiurilor naturale găsite în arahide. Și aici lucrurile merg în jos pentru iubitorii de unt de arahide.