Folosind greutăți pentru a pierde grăsimea brațului


Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Pierderea grăsimii brațelor este mai ușoară decât crezi. Nu este nevoie să ridicați gantere sau orice alt echipament. Folosiți-vă greutatea corporală pentru a vă forma și tonifica brațele. Iată 15 exerciții eficiente pentru brațe fără greutăți pe care le puteți face pentru a pierde rapid grăsimea brațului.

Deruleaza in jos! Cercuri de braț încălzire Shutterstock Pași pentru a face cercuri de braț Stai drept cu brațele lângă părți.

15 antrenamente la braț fără greutăți pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Ridicați brațele lateral până la nivelul umărului, cu palmele îndreptate înapoi. Începeți să vă înconjurați brațele în direcția înainte fără a vă îndoi sau flecta coatele.

cum să scăpați în 3 săptămâni arderea grăsimilor profunde

Completează 10 repetări și apoi înconjoară-ți brațele în direcția opusă pentru 10 repetări. Faceți 3 seturi de 10 repetări. Flotări de perete Flotările de perete sunt tonere excelente pentru brațe.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Lucrează pe umeri, laturi, biceps și triceps. Pași pentru a face flotări de folosind greutăți pentru a pierde grăsimea brațului Stați în fața unui perete, la aproximativ 2 metri distanță. Ridicați brațele și așezați palmele pe perete, puțin mai late decât lățimea umerilor. Vârfurile degetelor ar trebui să fie îndreptate în sus. Ținând picioarele staționare, îndoiți coatele și apropiați pieptul și bărbia de perete. Aceasta este poziția ta de plecare.

Respirați adânc, expirați și împingeți peretele până când coatele sunt ușor îndoite și pieptul și bărbia sunt departe de perete. Inspirați și reveniți la poziția inițială. Flotări Youtube Acest exercițiu este ușor provocator, deoarece va folosind greutăți pentru a pierde grăsimea brațului să vă echilibrați corpul pe palmele și degetele de la picioare.

True Gore (es)

Puterea dvs. Pași de făcut flotări Întindeți-vă pe covor, cu fața spre podea.

activați herbaslimul betty jo pierdere în greutate tlc

Așezați palmele plate pe podea, lângă piept, brațele lărgite la umeri, coatele îndoite și îndreptate spre picioare și vârfurile degetelor îndreptate înainte. Ține-ți picioarele unite, flectează degetele de la picioare, ține bărbia pe podea și privește înainte. Numărați 3, 2, 1 și ridicați-vă prin îndreptarea coatelor. Uită-te în jos la covor. Păstrați nucleul angajat și capul în linie dreaptă cu tocurile. Practic, veți fi pe o scândură de braț.

15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Expirați, flectați coatele și coborâți pieptul și bărbia înapoi în poziția inițială. Faceți 3 seturi de repetări. Variații Puteți face flotări ale genunchiului, flotări ale brațului larg sau flotări cu diamante pentru a vă întări brațele, pieptul și umerii.

corp slim riddim cure de slabit rapide si usoare

Tricep Dips Shutterstock Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor. Tonifierea acestor mușchi va preveni brațele flască. Pași pentru a face scufundări triceps Stai pe o bancă sau pe o canapea.

  1. Mira True Gore - Online Gratis Latino es
  2. Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp.
  3. Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei) | Sfaturi | June
  4. Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați.
  5. Poți să pierzi greutatea pe chemo
  6. Pierderea în greutate în birmingham alabama

Țineți genunchii îndoiți, picioarele apropiate unele de altele, picioarele plate pe saltea, brațele în spatele vostru, coatele ușor flexate și degetele îndreptate spre corpul vostru. Echilibrați corpul pe brațe, ridicați șoldurile de pe bancă sau canapea și faceți doi pași înainte. Coborâți încet șoldurile.

Chiar când șoldurile sunt pe punctul de a atinge podeaua, ridicați-le extinzând brațele. Aceasta completează o singură repetare. Îndoiți coatele și coborâți șoldurile. Inchworm Youtube Acesta este un exercițiu excelent de făcut după ce ați făcut câteva exerciții de braț, în special scufundări în podea. Vă va ajuta să vă întindeți întregul corp. Pași de făcut Inchworm Stai drept și ține-ți picioarele apropiate.

Îndoiți-vă și așezați-vă mâinile lângă picioare. Ține-ți picioarele drepte. Începeți să mergeți înainte cu mâinile. Opriți-vă când vă aflați într-o scândură de braț sau în poziție de împingere. Începeți să faceți pași mici înainte cu picioarele. Oprește-te când picioarele tale sunt lângă mâinile tale.

10 BEST EXERCISES TO START GROWING YOUR BOOTY 🔥 - Beginner Friendly Butt Workout - No Equipment

Faceți 3 seturi. Dipsuri de podea Youtube Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului

Pași pentru a face scufundări de podea Stai pe covor. Ridicați corpul până când brațele sunt complet extinse. Țineți această poziție pentru o clipă. Îndoiți coatele și aduceți-vă corpul înapoi în poziția de plecare.

cea mai bună pierdere în greutate ceai yogi eco slim voor en na

Nu permiteți șoldurilor să atingă podeaua înainte de a finaliza un set. Plank Up-Downs Youtube Scândurile vă ajută să vă construiți puterea de bază. Plank-urile ajută la îmbunătățirea formei și rezistenței brațelor. Acestea vizează bicepsul, tricepsul, umerii și nucleul. Pași pentru a face scânduri sus-jos Asumă-ți Dog Pose plasând palmele plate pe saltea, genunchii flecați, coloana dreaptă și gâtul într-o poziție neutră.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei)

Extindeți-vă picioarele în spate, pe rând. Păstrați brațele extinse și capul, coloana vertebrală și șoldurile în linie dreaptă. Sprijinându-vă partea superioară a corpului pe palma stângă, pumnul palma dreaptă, flectați cotul drept și așezați antebrațul drept pe podea cum ar fi scândura cotului. Îndoiți puțin cotul stâng pentru a susține această mișcare. Pumnul palmei stângi, flectați cotul stâng și așezați antebrațul stâng pe podea.

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?