Este salată romaină bună pentru pierderea în greutate. Da, această discontinuitate de prânz poate fi bună pentru tine.


Din fericire, există o modalitate de a pierde o greutate cu ajutorul alimentelor este salată romaină bună pentru pierderea în greutate, bine, unele exerciții. Pentru a vă face mesele să lucreze pentru dvs. Varză de Bruxelles "Este timpul sa dati acestei legume oa doua sau a treia sansa", spune Joy. În plus, oferă o vitamină C care stimulează imunitatea, ceea ce le face o alegere inteligentă pentru sezonul rece și gripa.

Împrăștiați-le cu fulgi de ovăz, cereale sau iaurt sau amestecați în scorțișoare, salate și salate", recomandă Joy. Sos iute "Mai multe studii au găsit o legătură între alimentele picante și pierderea în greutate căldura poate ajuta la metabolismul ușor de revigorat și poate suprima pofta de mâncare.

8 sfaturi pentru a face un sandwich mai sanatos pentru pierderea in greutate

Poți să rumeni sos fierbinte pe ouă, supe, tocană, hummus și multe altele. Apă castane "Să ne confruntăm cu acest lucru, un castron mare de verdeață poate deveni puțin plictisitor după un timp, dar puteți adăuga o oarecare criză la salate prin aruncarea în castane de apă", spune Joy.

Un studiu sugerează că oamenii asociază sunetul de alimente crocante cu prospețime; cu cât este mai tare criza, cu atât produsul a fost perceput mai bine.

este salată romaină bună pentru pierderea în greutate

Veți găsi versiuni conservate în culoarul asiatic de alimente la cele mai multe magazine de bacanie. Linte Conținutul ridicat de fibre din impulsuri, semințele uscate de leguminoase, cum ar fi lămâia "vă ajută să rămâneți pe deplin mai lungi", spune Dieteticianul înregistrat Michelle Dudash.

este salată romaină bună pentru pierderea în greutate

Fasole neagra Karen Ansel, RDN, recomandă fasole neagră ca fiind "pierderile ultimei pierderi în greutate". Înlocuirea cărnii cu fasole, ca în tacos sau burritos, ajută la reducerea caloriilor făcându-vă să vă simțiți plini în același timp din cauza conținutului de fibre.

Este "gustarea perfectă" pentru cei care doresc să scadă câteva kilograme: nucăcile nenăscute îi forțează pe mâncător să încetinească și rămășițele "servesc ca o amintire vizuală a cât de mult ați mâncat", explică Palinski.

salată verde

Optați pentru nuci brute și nesărate pentru o valoare de sănătate optimă. Ceai verde Proaspăt preparate ceai verde face minuni pentru pierderea în greutate, spune Dudash, referindu-se la studii care au arătat băutură pentru a crește ușor metabolismul și pentru a facilita arderea de calorii.

este salată romaină bună pentru pierderea în greutate

Ea recomandă să beți trei cești pe zi fără zahăr, ceea ce spune că vă va permite să "arziți încă 90 de calorii" în fiecare zi. Marlene Koch, RDN, autorul Mănâncă ce-ți place, arată că funcționează bine dimineața, amestecată cu fructe sau nuci, în piureuri sau chiar ca înlocuitor parțial pentru maioneză.

  • Video: Be Forgiving and Merciful, Multi-subtitlesIunie Da, această discontinuitate de prânz poate fi bună pentru tine.
  • Greu de pierdut în greutate pe perioada ta

Brânză de vacă Branza de brânză este o proteină slabă, care este excelentă pentru "reglarea nivelului zahărului din sânge pe parcursul zilei", explică Palinski, adăugând că "ajută la prevenirea vârfurilor de foame". Koch sugerează, de asemenea, creaming brânza de vaci pentru a utiliza ca o alternativă pentru smântână, maioneză și brânză de cremă.

Atât ouăle fierte tare, cât și ouăle devălite funcționează și ca gustări mai sănătoase. Dacă nu poți să renunți complet la carne, sugerează să schimbi jumătate din carnea de vită necesară în rețete ca carnea de porc sau burgeri cu ciuperci tocate. Spanac Nu numai că spanacul conține tone de fier ceea ce îl face excelent pentru a lucra pentru că aduce mai mult oxigen în corpul dumneavoastrăeste foarte flexibil și poate fi folosit în aproape orice rețetă.

este salată romaină bună pentru pierderea în greutate

Koch recomandă utilizarea frunzelor delicate, care au un gust mai blând. Ea favorizează, de asemenea, începutul fiecărei mese cu o salată, care vă lasă mai puțin foame.

Alte legume nesaturate Dudash susține toate celelalte legume care nu conțin amidon, care conțin mai puțin carbohidrați și calorii, dar o mulțime de fibre.

Aceasta include dovlecei, sparanghel, broccoli, fasole verde, squash de vară, castraveți, bok choy și lista continuă.

Cum să pierdeți greutatea prin săturați cina

Pentru gust, ea sugerează prăjirea legumelor, care adaugă aroma prin caramelizare. Ovăz și fulgi de ovăz Acest beneficiu al alimentelor, după cum probabil ați ghicit, este fibră. Îți lasă să te simți plin și ajută la scăderea colesterolului rău atât total cât și LDLexplică Levinson. Koch preferă ovazul laminat simplu, care este "prelucrat minim și nu are zahăr adăugat", ceea ce le face "mult mai satisfăcătoare decât pachetele instant cu vârf de zahăr".

O ricotă de ricotta Pentru proteinele din zer, care ajută la arderea grăsimilor, încercați să mănânci ricotta parțial degresată. Are "destrăbălare suficientă" pentru a-ți satisface gusturile, dar niciunul dintre coborâșurile din extrădarea completă a grăsimilor, spune Ansel.

este salată romaină bună pentru pierderea în greutate

Ton Tonul iti pastreaza metabolismul in timp ce scade greutatea, deoarece este "foarte slab, dar inca impachetat cu proteine", explica Ansel. Un cartuș poate conține aproximativ 32 de grame de proteine, care se situează în jurul cantității recomandate pentru fiecare masă, pentru a încuraja pierderea în greutate.

Care sunt beneficiile pentru sănătate ale salatei romaine?

Grapefruit Fructul "dieta fad" funcționează de fapt. Ansel sugerează că are o este salată romaină bună pentru pierderea în greutate de grapefruit înainte de fiecare masă.

este salată romaină bună pentru pierderea în greutate

A face acest lucru timp de trei luni a ajutat pe alții să piardă aproximativ 3, 5 lire sterline - și hei, fructul este întotdeauna bun pentru tine! Puiul de porumb cu aer Gustarea la cinematograful ar putea fi văzută ca o mușcătură goală, dar popcornul este mai bun decât celelalte opțiuni de junk food acolo.

Avocado Textul "gură de gură cremoasă" de avocado este un lucru pe care oamenii îl doresc și nu-i face l theanine să piardă în greutate că fructele sunt deja pline de fibre și grăsimi mononesaturate. Prin adăugarea produselor la prânz, spune Levinson, nu veți simți că doriți să mâncați din nou în curând.

Pagina principala » Gestionarea greutății » Pranzuri sănătoase care vă fac să pierdeți greutatea Pranzuri sănătoase care vă fac să pierdeți greutatea Când încercați să scăpați în greutate și să evitați alimentarea rapidă cu calorii rapide, ambalajele sunt opțiuni pe care le puteți împacheta și purta cu dvs. Prin alegerea cu atenție a ingredientelor și variind alegerile dvs. Amintiți-vă că ceea ce mănânci cu înveliș și în timpul altor mese zilnice afectează pierderea în greutate la fel de mult ca și înfășurarea. O proteină slabă și o învelitoare de legume poate fi un prânz sănătos pentru scăderea în greutate. Proteina este un nutrient de umplere care vă poate ajuta să pierdeți din greutate pentru că încetinește golirea alimentelor din stomac și întârzie apariția foametei, potrivit Universității Harvard.

Palinski numără 21 de nutrienți enormi în avocado și sugerează folosirea lui în rețete care necesită unt. Apa cu gheata Apa într-adevăr face un corp bun. Palinski recomandă să beți cel puțin 64 de uncii de apă "foarte rece" în fiecare zi, inclusiv o ceașcă înainte de fiecare masă, care poate ajuta la reducerea apetitului. Apa gheata este mai buna pentru ca "corpul tau trebuie sa foloseasca energie suplimentara" pentru a se incalzi, ceea ce duce la o "usoara crestere a metabolismului", explica Palinski.

Urmăriți Instagram.