El te de corp subțire


Vrei ă lăbești, dar nu vrei ă ai mușchi ca un culturit? Dacă vrei ă fii mai ubțire și mai fermă, trebuie ă te concentrezi pe pierderea de grăime și contruirea mușchilor labi. Pentru a deveni mai ubțir Conţinut Sfat Vrei să slăbești, dar nu vrei să ai mușchi ca un culturist? Dacă vrei să fii mai subțire și mai fermă, trebuie să te concentrezi pe pierderea de grăsime și construirea mușchilor slabi.

Pentru a deveni mai subțire, trebuie să slăbești, să slăbești grăsime corporală și să tonifiezi mușchii. O combinație de modificări dietetice și exerciții fizice vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele.

Chiar dacă nu vedeți rezultate în prima zi, chiar și în prima săptămână, perseverența dvs. Procesul nu va fi ușor - este nevoie de motivație și determinare, dar o veți face cu metoda potrivită.

SLIMMER WAIST and LOSE LOWER BELLY FAT in 14 Days - 10 min Workout

Pași Partea 1 din 3: Planificare Stabiliți-vă obiective. Fie că este la fel de simplu ca să pierzi 2 kg sau să poți alerga 1 kilometru într-un anumit timp, să ai o listă de obiective te poate ajuta să te menții pe termen lung. Notează-ți obiectivele și plasează-le la vedere pentru a-ți reaminti lucrurile pentru care trebuie să te străduiești în fiecare zi. Fii cât mai specific posibil.

Asigurați-vă că obiectivele dvs. Este posibil să trebuiască să stabiliți mai multe obiective până când vă atingeți obiectivul mai mare și pe termen lung. Urmăriți-vă progresul către obiectivele dvs. Când veți vedea cât de departe mergeți, veți rămâne motivați să lucrați către obiectivele pe termen lung. Determinați aportul zilnic de calorii. Reducerea aportului zilnic de calorii vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să reduceți în general grăsimea corporală.

Cantitatea de calorii de tăiat este de aproximativ — pe zi. Aceste calorii vor varia în funcție de câte calorii consumați în prezent și de cât de rapid sau de lent este obiectivul dvs.

el te de corp subțire dimensiunea sânilor după pierderea în greutate

Nu este înțelept să tăiați prea multe calorii sau să mâncați mai puțin de 1. Dacă nu mănânci suficient mai ales dacă faci mișcarevei avea mai multe șanse să pierzi masa musculară slabă în loc să pierzi grăsime corporală.

Acasă Societate Obțineți un corp subțire. Pierderea în greutate acasă Problema combaterii obezității e confruntă cu mulți oameni din țările relativ dezvoltate. Un corp subțire este încă la modă, iar sarcina pe corp în absența excesului de greutate este mult mai mică.

Este posibil să fie nevoie să încercați mai multe niveluri diferite de calorii pentru a găsi echilibrul potrivit pentru corpul dvs. De exemplu, dacă descoperiți că nu pierdeți în greutate, poate fi necesar să consumați mai puține calorii în fiecare zi. În schimb, dacă vă simțiți obosit, epuizat sau performanța dvs. Consultați-vă medicul. Discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un dietetician autorizat pentru sfaturi despre cum să slăbiți și să vă construiți masa musculară slabă.

Vă pot oferi planuri de instruire suplimentare, nutriție și avertismente cu privire la potențiale probleme de sănătate. Adresați-vă imediat medicului dumneavoastră dacă aveți boli de inimă, astm bronșic sau orice altă afecțiune pe care o considerați că poate interfera cu capacitatea de a pierde în greutate.

Medicii și nutriționiștii preferă adesea o dietă sănătoasă și mult exercițiu, deoarece suplimentele alimentare sunt în mare parte nedovedite și mai puțin cercetate. Planificați o săptămână. Atunci când începeți o dietă nouă sau o rutină de exerciții fizice, poate fi util să aveți un plan săptămânal sau o listă de sarcini.

Luați notițe sau mergeți într-un jurnal cu planul săptămânal. În fiecare zi, țineți o evidență a exercițiilor pe care le veți face în acea zi, a meselor și a gustărilor și chiar a progresului către destinație.

Un plan săptămânal de exerciții și o dietă pot fi o parte utilă a obiectivului dvs. S-a dovedit eficient în a ajuta persoanele care doresc să slăbească corect și organizate pe tot parcursul săptămânii. El te de corp subțire exemplu, o zi din planul tău ar putea fi: Exercițiu de dimineață: 30 de minute de alergare și 20 de minute de yoga; Mic dejun: iaurt grecesc el te de corp subțire fructe; Pranz: spanac mixt si somon la gratar; Gustare: 2 ouă fierte; Cina: Pui la grătar cu semințe de quinoa și legume fierte.

Aceste exerciții ajută la creșterea ritmului cardiac și la arderea caloriilor fără a construi prea mult mușchi. Exercițiile cardio vă vor ajuta să arătați mai subțire, deoarece acesta este un exercițiu unic care ajută la arderea caloriilor și la reducerea grăsimii corporale.

În general, majoritatea adulților ar trebui să facă cel puțin 30 de minute de exerciții cardio pe sesiune. Faceți exerciții cardio și aerobice de ori pe săptămână pentru a vă îndeplini obiectivul săptămânal. În plus față de arderea caloriilor el te de corp subțire oferirea unui aspect subțire și tonifiat, exercițiile cardio au multe alte beneficii, inclusiv: ajutarea la menținerea unei greutăți sănătoase, scăderea tensiunii arteriale și a zahărului din sânge și îmbunătățirea starea nici o pierdere în greutate cu duromină spirit.

Cheia aici este să folosiți o varietate de exerciții pentru a evita plictiseala și a lucra asupra diferitelor părți ale corpului, stimulând corpul să fie flexibil în prezicerea a ceea ce se va întâmpla.

Corp subțire brno. șosete CZ, negru, subțire, INI preț pe bucată

Încercați să mergeți cu bicicleta. Ciclismul este o modalitate excelentă de a deveni subțire. Puteți merge cu bicicleta acasă sau mergeți la sală sau puteți merge la o plimbare reală în aer liber.

el te de corp subțire viermii rotunzi cauzează pierderea în greutate

Ciclismul este un exercițiu aerob excelent, deoarece îți crește semnificativ ritmul cardiac și tonifică întregul corp inferior glutei, mușchii frontali ai coapsei, vițeii și coapsele posterioare. Când mergeți cu bicicleta sau luați un curs de ciclism la fața locului, veți arde aproximativ de calorii în 60 de minute cu exerciții intense.

el te de corp subțire pierdere în greutate probleme digestive

El te de corp subțire este o metodă foarte eficientă pentru arderea caloriilor mai mari. Ciclismul este, de asemenea, un exercițiu excelent pentru persoanele ocupate, deoarece bicicletele sunt, de asemenea, un mijloc de transport.

Mergeți cu bicicleta pentru a lucra ca o rutină zilnică. Încercați să înotați. Înotul este, de asemenea, o modalitate excelentă de a pierde în greutate și de a deveni subțire.

el te de corp subțire anorexia pierdere în greutate înainte și după

Fie că înoată în piscină acasă sau mergi la sală, înotul ajută la tonifierea întregului corp. Există multe activități acvatice din care puteți alege. Încercați să înotați, să faceți exerciții de aerobic în apă sau să faceți exerciții de rezistență la apă. Spre deosebire de alte tipuri de exerciții aerobice, înotul în special înotul pe distanțe lungi afectează aproape toate grupele musculare din corp.

Cum să ai un corp subțire în mod natural

Fiecare repetare a înotului va crește puterea și tonul mușchilor. Înotul este un exercițiu excelent pentru persoanele care sunt supraponderale, provocări zile pierdere în greutate probleme cu structura genunchiului sau a oaselor, deoarece mișcările distribuie greutatea și reduc presiunea asupra oaselor.

Exersează jogging-ul. Alergatul este un exercițiu aerob excelent care vă poate ajuta să slăbiți rapid și să construiți mușchi slabi. Joggingul afectează în special corpul inferior și mușchii abdominali.

Cu toate acestea, pentru a crește beneficiile de tonifiere ale unui exercițiu de alergare, trebuie să creșteți viteza sau intensitatea. Cu cât exercițiul este mai greu, cu atât este mai eficient. Puteți alerga singur sau în grup, puteți alerga prin cartier, pe fugă sau la sală.

Cum să obțineți un corp mai subțire (cu fotografie) - Sfaturi -

Asigurați-vă că pista este sigură atunci când rulați singură. Rețineți că alergatul este un sport care poate avea un impact puternic asupra genunchilor și articulațiilor. Dacă ați avut vreodată o accidentare la genunchi în trecut, poate alergarea nu este cea mai bună opțiune.

Faceți antrenament ușor. Antrenamentul de forță include antrenament de forță și exerciții de înclinare fără a crește masa musculară. Ar trebui să vă concentrați asupra exercițiilor de reducere a tonului și de tonifiere. De obicei, dacă vrei să devii subțire, evită greutățile grele și repetă iar și iar.