Cum să pierzi grăsimea corporală pentru femei. Cum să pierzi grăsimea corporală în curând, Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă


Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori. Pentru a crea acest articol, 6 persoane, unele anonime, au lucrat pentru a-l edita și îmbunătăți în timp.

6 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA CORPORALĂ (FEMEI) - SFATURI -

Există 11 referințe citate în acest articol, care pot fi găsite în partea de jos a paginii. Acest articol a fost vizualizat cum să pierzi grăsimea corporală pentru femei 30 ori În acest articol: Stabilirea unui obiectiv rezonabil Înțelegerea tiparului actual de nutriție Alți factori Exercițiu Calculați pierderea de grăsime Mențineți greutatea Afișați încă Afișați mai puțin Referințe la articole corelate Nu există alternative: pierderea grăsimii corporale este o muncă grea care se agravează și mai mult atunci când luați în considerare numeroasele diete ale moftului.

Vestea bună este că în spatele fiecărui plan de dietă există o știință simplă: pentru a pierde grăsimi, trebuie să consumi mai multe calorii decât adaugi. Determinarea numărului de calorii și a alimentelor pe care le consumați poate fi confuz, dacă cum să pierzi grăsimea corporală pentru femei înșelător.

Citiți mai jos pentru o abordare flexibilă, științifică și realistă a greutății.

Cum îți pierzi grăsimea corporală. Cum să pierzi grăsimea corporală | f11.ro

Indicele de masă corporală sau IMC este un număr derivat din înălțime și greutate, care indică un procent corect de grăsime. Este folosit de medic pentru a determina cât de mult ar trebui să cântăriți pentru a fi în formă. Determinați IMC ideal. Sub 18,5 ani aveți o greutate subponderală.

regimul de slabit al marei banica

Între 18,5 și 24,9 ești normal. Un IMC între 25 și 29,9 este supraponderal, peste 30 de ani sunteți obezi.

SOS grăsimea din jurul taliei!

Ar trebui să aveți o greutate care să vă mențină IMC între 18,5 și 24,9. Gândește-te de ce vrei să slăbești.

  1. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi 2.
  2. Slăbitul din greutate Vs.
  3. Slăbitul din greutate Vs.

Este pentru sănătate, deșertăciune? Gândește-te care este obiectivul tău final și notează-l. Puneți-l acolo unde îl corp subțire kokemuksia vedea în mod regulat, cum ar fi pe frigider, oglinda de baie sau pe computer.

Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei) - Enciclopedie

În ciuda tuturor reclamelor din lume, nu puteți pierde în greutate în anumite zone cu excepția liposucției. În schimb, pentru a scădea grăsimea în zonele cu probleme șolduri, coapse sau stomac trebuie să scăpați peste tot. Și singura modalitate este de a consuma mai multe calorii decât cele introduse. Publicitate Calculați un obiectiv de calorii sănătoase Calculați rata metabolică bazală MB.

Acestea sunt caloriile pe care le ardeți zilnic pentru funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia etc. Este un calcul determinant în scopul aportului caloric. Exemplu: înălțime 1,70, greutate 60,7, 30 ani, feminin. Calculați numărul total de calorii arse pe zi.

Dacă sunteți sedentar, înmulțiți cu 1,2.

Cum să pierzi grăsimea corporală în curând, Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă

Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți cu 1. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți cu 1,5.

greutatea de țigări pierde

Numărul rezultat este o estimare a caloriilor pe care le arzi în fiecare zi. Exemplu: dacă sunteți femeia din exemplul de mai sus, cu un MB de ,5 și aveți un stil de viață activ, va trebui să vă înmulțiți cu 1,4.

rezultatele pierderilor de grăsime ghrp 6

În acest caz, ar trebui să arzi în jur de calorii pe zi. Calculați obiectivul caloric.

Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei)

Pentru a face calculul, înmulțiți câte calorii ardeți pe zi obținute în calculul de mai sus cu 0, Exemplu: Dacă sunteți femeia de mai sus, ardeți aproximativ calorii pe zi, deci ar trebui să mâncați între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Publicitate Aflați nevoia de macronutrienți Calculați câtă proteină aveți nevoie. În general, ar trebui să consumi între 0,5 și 0,77 grame la g de greutate corporală. Cu cât ești mai activ, mai ales dacă faci exerciții intense, cu atât ar trebui să ingerezi mai multe proteine.

a slabit cineva cu arpacas

Proteinele îți repară mușchii pe măsură ce îmbătrânești și faci mișcare. Deci, dacă doriți să fiți slabi și tonifiați și nu slabi și slabi, asigurați-vă că primiți suficiente proteine.

Exemplu: Dacă cântăriți 60,7 kg, ar trebui să înmulțiți greutatea cu 0,5 pentru cea mai mică valoare 30 de grame pe zi.

  • Curățarea colonului ajută la pierderea în greutate
  • Cum pot să ard grăsime în timpul somnului
  • Pierderea în greutate știință zilnică
  • Coşul de Cumpărături.

Înmulțind 60,7 kg cu 0,77 se va găsi valoarea maximă a proteinelor zilnice 46,7. Pentru a converti grame în calorii, există 4 calorii pe gram de proteine.

Cum să pierzi masa de grăsime corporală

Deci, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur gary anthony williams pierdere în greutate simplu cu 4. Calculați cât de multă grăsime veți avea nevoie pe zi.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

Când urmează o dietă, este adesea tentant să tăiați aproape toate - dacă nu chiar toate - grăsimile. Cu toate acestea, grăsimea este necesară pentru sănătatea pe termen lung. Acesta servește la construirea țesuturilor și pentru producerea corectă de hormoni.

  • Pierderea de grăsime se accelerează
  • Meniu pt slabit rapid
  • Fata pierde în greutate
  • Ce greșeli faci când spui că vrei să slăbești Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

A nu obține suficient poate afecta pierderea în greutate - ca să nu mai vorbim că ți-ar fi cu adevărat foame. Pentru a calcula câte calorii din grăsime puteți lua, înmulțiți obiectivul zilnic cu 0,20 și 0, Exemplu: Dacă intenționați să urmați o dietă de de calorii, înmulțiți x 0,20 pentru de calorii și x 0,35 pentru de calorii. Din aceasta veți înțelege că, pentru o dietă de calorii pe zi, trebuie să fie grăsimi. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că fiecare gram de grăsime conține 9 calorii.

Deci, pentru a converti, împărțiți la 9. Exemplu: Începând cu cele de mai sus, știți că veți urma o dietă de de calorii pe zi și că ar trebui să primiți de calorii din grăsimi.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Prin urmare, va trebui să consumați între 37 și 65 de grame de grăsime pe zi. Calculați de câte carbohidrați aveți nevoie. Ele servesc pentru a da energie. Deci corpul tău nu are absolut nevoie de el.

În schimb, cantitatea necesară va fi calculată pe baza caloriilor rămase în dietă odată luate în considerare proteinele și grăsimile.