Cum să pierdeți grăsimea fără a câștiga greutate, 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului


Avertizare Pentru a pierde grăsimea abdominală, trebuie să pierdeți grăsimea corporală, deoarece nu este posibilă reducerea punctelor, notează Consiliul American pentru Exerciții.

cum să pierdeți grăsimea fără a câștiga greutate trucuri pentru a face corpul să ardă grăsime

Acest lucru poate fi o provocare atunci când încercați să câștigați masa musculară în același timp. De asemenea, alegerea alimentelor cu conținut ridicat de calorii, cu nutrienți, vă va ajuta să vă alimentați mușchii pentru creștere, fără creșterea în greutate a grăsimilor, pierderea în greutate oea acefitness.

Pasul 1 Mănâncă cinci până la șase mese pe zi pentru a-ți crește metabolismul și a-ți menține energia ridicată.

cum să pierdeți grăsimea fără a câștiga greutate pierdere în greutate dr cookeville

Spaționați-vă mesele la fiecare două-trei ore. Mănâncă zilnic 1,4 până la 1,8 grame pe kilogram de greutate corporală pentru a crește masa musculară, notează Mănâncă corect.

Pasul 4 Alegeți doar carbohidrați complecși, cum ar fi orezul brun și sălbatic, cerealele integrale, pastele și pâinea, fulgi de ovăz tăiate din oțel și fructe și legume proaspete.

cum să pierdeți grăsimea fără a câștiga greutate cel mai bun pentru a pierde in greutate lent

Evitați carbohidrații cu conținut ridicat de calorii și carbohidrați săraci, cum ar fi produse de patiserie, fursecuri, bomboane, plăcinte, covrigi, pâine albă, orez și paste. Pasul 5 Bea apă pe tot parcursul zilei pentru a rămâne hidratat corespunzător, 13 căni pentru bărbați și 9 căni pentru femei, recomandă mayoclinic.

cum să pierdeți grăsimea fără a câștiga greutate scanare bran pentru pierderea în greutate

Evitați sucurile, băuturile răcoritoare, băuturile răcoritoare pentru dietă, băuturile cu cofeină și băuturile alcoolice, care au un conținut ridicat de calorii și sodiu și care pot provoca retenție de apă, potrivit acefitness.

Bacsis Faceți 30 de minute de activitate cardiovasculară de ardere a grăsimilor zilnic.

cum să pierdeți grăsimea fără a câștiga greutate pierderea în greutate folosind millets

Urmați un program de antrenament pentru creșterea masei musculare. Avertizare Consultați-vă medicul înainte de a începe orice dietă nouă sau program de exerciții fizice.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )