Cum să pierdeți diferența de coapsă a piciorului


Alegeți un spațiu între coapse

Când pierdeți în greutate, îl pierdeți pe tot corpul, nu doar pe piept, stomac sau coapse. Cea mai bună metodă de slăbire a coapselor este de a combina exercițiile fizice cu o dietă sănătoasă. Și așa o faci. A calca Metoda 1 din 2: Dieta ta Țineți dieta sub control.

Deoarece nu există o modalitate ușoară de a cum să pierdeți diferența de coapsă a piciorului procentul de grăsime corporală într-o anumită parte a corpului, va trebui să vă asigurați că reduceți procentul total de grăsime corporală. Dacă sunteți supraponderal, începeți să reduceți consumul zilnic de calorii cu până la de calorii.

Prin reducerea a de calorii pe zi, veți fi pierdut o lira într-o săptămână 3. Dar nu uitați, acest lucru nu adaugă caloriile pe care le ardeți cu exercițiile fizice crescute.

Slăbirea coapselor

Limitați cantitatea de grăsime pe care o consumați. Deoarece un gram de grăsime are nouă calorii, o dietă de 2. Încercați să adăugați grăsimi sănătoase nesaturate și evitați grăsimile saturate și trans.

Picioarele slabe în 20 de zile (pierdeți grăsimea picioarelor și a coapsei) - 10 min antrenament

Alimentele bogate în grăsimi nesaturate sunt uleiurile vegetale cum ar fi uleiul de măsline și canolanucile, semințele și avocado.

Mănâncă mai multe fibre. Majoritatea oamenilor nu reușesc să atingă 20 până la 38 de grame de fibre pe zi recomandate. Alimentele bogate în fibre favorizează pierderea în greutate, deoarece sunt în general sărace în grăsimi și cum să pierdeți diferența de coapsă a piciorului și sunt bogate în nutrienți cum ar fi legumele, fructele, cerealele integrale și leguminoasele.

De asemenea, fibra vă ajută să vă simțiți plini și plini pentru mai mult timp. Adăugarea unei cantități suficiente de fibre în dieta dvs.

  1. Tonifierea coapsei interioare cu exercițiu
  2. Luați un spațiu între coapse - wikihow
  3. Pagina principala Coapsele superioare pierd asta.

Alimentele bogate în fibre trebuie, în general, mestecate puțin mai mult. Acest lucru oferă corpului tău timp să-ți spună că nu-i mai este foame, reducând astfel șansa că vei mânca prea mult. Metoda 2 din 2: Exerciții la coapsă Faceți genuflexiuni.

Share on Facebook Share on Twitter Exercițiile de coapse interioare sunt printre cele mai căutate tipuri de instrucțiuni de exerciții fizice. Dar, înainte de a vă îndrepta spre exerciții specifice ale coapsei, vreau să fac câteva lucruri despre munca internă a coapselor, sperând că vă va ajuta să îndreptați eforturile spre un antrenament mai eficient.

Aceasta nu numai că îți antrenează coapsele, ci și fesele și șoldurile. Pentru a face o ghemuit: Stai cu picioarele la lățimea umerilor și păstrează echilibrul. Întoarceți ușor degetele de la picioare și plasați-vă brațele pe talie, cu palma spre interior. Ține-ți spatele drept și ghemuiește-te ca și cum ai fi așezat - apropie-ți umerii de șolduri.

Picioare subtiri - cum sa se ingroase? - Picior strâmb

Mutați-vă greutatea pe tocuri. Stabilizează-te cu abdomenele tale. Țineți genunchii paraleli cu picioarele - rezistați tentației de a le deplasa înainte. Aduceți coapsele paralele cu podeaua și țineți apăsat editarea. Când îți vin călcâiele, revino la poziția inițială.

Faceți straturi. Balerinele nu sunt doar atât de potrivite! Putem învăța multe de la ei.

cum să pierdeți diferența de coapsă a piciorului

Stați cu picioarele puțin mai mult decât lățimea umerilor și îndreptați degetele de la picioare. Ridică brațele înainte. Brațele vă ajută să vă mențineți echilibrat și spatele drept. Apoi deplasați-vă în jos, așa cum faceți cu o ghemuit.

cum să pierdeți diferența de coapsă a piciorului

Nu uitați să vă aliniați genunchii cu degetele de la picioare! Reveniți încet la poziția de pornire, ținându-vă șoldurile sub spate. Repetați aceste mișcări timp de aproximativ un minut. Faceți atacuri înainte. Este de preferat să faceți atacuri pe fiecare parte, deoarece coapsele trebuie să fie antrenate pe fiecare parte. Ridică-te drept cu picioarele unite și păstrează-ți abdominalele contractate continuu. Ține-ți spatele drept, ridică-ți piciorul drept și găsește-ți echilibrul.

Când îl găsești, poți să aduci ușor piciorul în față și să-l așezi pe podea, mai întâi cu călcâiul. Păstrați piciorul stâng drept în timp ce vă aduceți piciorul drept în jos, păstrând greutatea pe piciorul din față. Coborâți-vă până când coapsa dreaptă și vițelul stâng sunt paralele cu podeaua și găsiți echilibrul.

Antrenarea cvadricepsului tău fără a-ți stresa genunchiul: este cu adevărat posibil?

Reveniți la poziția de pornire, împingeți cu piciorul din față și comutați laturile. Repetați acest exercițiu pe fiecare parte timp de 30 de secunde sau atât cât puteți ține. Faceți câteva cercuri de picioare.

Acestea sunt adesea folosite în Pilates și funcționează foarte bine. Stai întins pe un covor de yoga.

  • Îndepărtați sub depozitele de grăsime pentru ochi
  • Exerciții de coapse interioare fără greutăți - Exercițiu
  • Slăbirea coapsei superioare
  • Pierde greutatea în jurul degetelor
  • Grasimile nu te ingrasa!

Așezați brațele în lateral, cu palma în jos. Aduceți piciorul drept drept în sus și lăsați degetele de la picioare să arate în sus. Mutați piciorul ușor afară.

cum să pierdeți diferența de coapsă a piciorului

Țineți șoldurile pe covor în orice moment. Apoi inspirați și desenați cercuri în sensul acelor de ceasornic cu tot piciorul. Dacă ați făcut acest lucru de cinci ori, puteți desena de cinci ori în sens invers acelor de ceasornic. Repetați acest set de patru ori, alternând picioarele. De asemenea, continuați să faceți antrenament cardio și de forță.

Bine, ai stăpânit exercițiile coapsei. Cu toate acestea, deoarece nu puteți pierde în greutate la nivel local, trebuie să vă antrenați și restul corpului. Cardio fitness arde cele mai multe grăsimi, dar o combinație de antrenament cardio și forță vă asigură că ardeți cele mai multe calorii.

Pentru rezultate intense, puteți începe cu antrenamentele în interior. Acest lucru îmbunătățește pierdere în greutate santa maria cardio, permițându-vă să ardeți și mai multe calorii. În antrenamentele la intervale, vă exersați pe scurt cât mai greu, vă odihniți puțin și repetați acest lucru. Antrenamentul dvs. Bea apă înainte și după exercițiu.

Coapsele superioare pierd asta.

Consultați medicul dacă începeți un program extrem cu care corpul dumneavoastră nu este obișnuit. Nu vă așteptați să vedeți diferențe drastice după o săptămână; poate dura până la trei săptămâni pentru a vedea cu adevărat o diferență. Aleargă mult! Nu lucra prea mult, fă-o cu blândețe. Ultimele Articole