Cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi


Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate! Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime!

1. Nu te măsura zilnic

Ianuarie cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Împreună cu greutatea corporală și greutatea pe care o puteți presa pe bancă, procentul de grăsime este unul dintre cele mai râvnite numere pe care le veți întâlni la sală.

De cum să vă măsurați pentru pierderea de grăsime, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult.

cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi trampulina vă ajută să pierdeți în greutate

Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă.

Reguli de bază pentru pierderea de grăsimi - Victor Diaconescu

Orice peste cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei este cunoscut sub numele de obezitate abdominală. Dacă aveți o mulțime de grăsimi în exces în jurul taliei, atunci ar trebui să faceți niște măsuri pentru a scăpa de ea, chiar dacă în general nu sunteți foarte greu. Din fericire, există câteva strategii dovedite care s-au dovedit că vizează grăsimea din zona burtică mai mult decât alte zone cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi corpului. Iată 6 moduri bazate pe dovezi de a pierde grăsimea din burtă.

Nu mâncați zahăr și evitați băuturile îndulcite cu zahăr Adaosul de zahăr este foarte nesănătos. Când mănânci mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și este obligat să-l transforme în grăsime.

cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi cum să pierdeți ușor burta

Numeroase studii au arătat că excesul de zahăr, mai ales datorită cantităților mari de fructozăpoate duce la acumularea crescută de grăsime în burtă și ficat. Unii cred că acesta este mecanismul principal din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății.

Crește grăsimea din burtă și grăsimea ficatului, ceea ce duce la rezistența la insulină și la o serie de probleme metabolice.

2. Măsurați exact același loc de fiecare dată

Zahărul lichid este și mai rău în această privință. Luati decizia de a reduce cantitatea de zahar din dieta dvs.

20 de alimente care ard grăsimea

Aceasta include băuturi îndulcite cu zahăr, soluții zaharoase, sucuri de fructe și diverse băuturi sportive cu conținut ridicat de zahăr. Rețineți că nimic din toate acestea nu se aplică fructelor întregicare sunt extrem de sănătoase și au o multime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei.

Reguli de bază pentru pierderea de grăsimi Cantitatea de fructoză pe care o obțineți din fructe este neglijabilă în comparație cu ceea ce obțineți dintr-o dietă bogată în zahăr rafinat. Dacă doriți să reduceți zahărul rafinat, atunci trebuie să începeți să citiți etichetele. Chiar și alimentele comercializate ca alimente de sănătate pot conține cantități uriașe de zahăr. Acest lucru este valabil mai ales în cazul băuturilor zaharoase precum băuturile răcoritoare.

Nu numai că te va ajuta să pierzi, dar te va ajuta să eviți din nou câștigarea în greutate dacă vei decide vreodată să pierderea în greutate a vieții divine eforturile de slăbit. Există, de asemenea, unele dovezi că proteina este deosebit de eficientă împotriva grăsimilor din burtă. Un studiu a arătat că cantitatea și calitatea proteinei consumate au fost invers legate de grăsimea din burtă.

Măsurați pierderea de grăsime, 2. DIETA CU CAP

Un alt studiu a arătat că proteina a fost legată de riscul redus semnificativ de creștere a grăsimii din burtă pe o perioadă de 5 ani. Acest studiu a arătat, de asemenea, că carbohidrații și uleiurile rafinate au fost legate de cantități crescute de grăsime din burtă, dar fructe și legume legate de cantități reduse.

  1. Cum să vă măsurați pentru pierderea de grăsime. Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime!
  2. Pentru a alege metoda corectă pentru dvs.
  3. Cum să măsurați pierderea în greutate. Timp de îmbunătățire!
  4. Timpul de expirare pierde greutatea
  5. Măsurați pierderea de grăsime - Compoziția corpului și măsurarea procentului de grăsime corporală
  6. Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Pentru asta ar trebui să urmărești. Slabire si Diete - Grasime vs. Greutate Așa că faceți un efort pentru a vă crește aportul de alimente pierdere în greutate de 5 luni înainte și după în proteine, cum ar fi ouăîntregipește, fructe de mare, leguminoase, nuci, carne și produse lactate. Dacă vă luptați cu obținerea suficientă proteină în dieta dvs. Dacă sunteți vegetarieni sau vegani, consultați acest articol despre cum vă puteți crește aportul de proteine.

cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi cum să pierzi grăsimea piciorului acasă

Sfat bonus: Luați în considerare gătirea alimentelor în ulei de nucă de cocos. Unele studii au arătat că 30 ml aproximativ 2 linguri de ulei de nucă de nucă de cocos reduc ușor grăsimea din burtă. REZUMATMâncarea multă proteină vă poate stimula metabolismul și reduce nivelul foamei, ceea ce îl face un mod foarte eficient de a pierde în greutate.

Câteva studii sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime din burtă. Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.

cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi pierde hunchback fat

Restricția de carbohidrați este un mod foarte eficient de a pierde grăsimea. Aceasta este susținută de numeroase studii. Când oamenii taie carbohidrații, pofta de mâncare scade și pierd în greutate.

  • 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta, Măsurați pierderea de grăsime
  • Măsurarea grăsimilor corpului Care este cel mai precis mod de a măsura grăsimea corporală?
  • Grăsimi: trebuie să știți acest lucru înainte de a judeca Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime măsurați pierderea de grăsime greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală?

Peste 20 de studii randomizate controlate au arătat acum că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc la pierderi în greutate de ori mai mari decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi. Acest lucru este valabil chiar și atunci când grupurile cu conținut scăzut de carbohidrați au voie să mănânce cât doresc, în timp ce grupurile cu conținut scăzut de grăsimi sunt restricționate în calorii și flămând.

Măsurați pierderea de grăsime corporală. Compoziția corpului și procentul de grăsime corporală

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați conduc, de asemenea, la reduceri rapide ale greutății apeiceea ce oferă oamenilor rezultate aproape instantanee. O diferență la scară este adesea observată în zile. Există, de asemenea, studii care compun dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut scăzut de grăsimi, care arată că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați vizează în mod specific grăsimea din burtă și în jurul organelor și ficatului.

Ceea ce înseamnă acest lucru este că o proporție deosebit de mare din grăsimea pierdută în cadrul unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați este periculoasa și boala care promovează grăsimea abdominală. Trebuie doar să evitați carbohidrații rafinați zahăr, bomboane, pâine albă etc.

Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! - Blog de nutriție XXL

Cu toate acestea, dacă trebuie să pierzi rapid în greutateatunci ia în considerare să scapic arbohidrații până la 50 de grame pe zi. Acest lucru va pune corpul în cetoză, ucigându-ți pofta de mâncare și făcând corpul să înceapă să ardă grăsimi în principal pentru combustibil.

cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate cu questran

Desigur, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, pe lângă pierderea în greutate. Pot avea efecte de salvare a vieții la diabeticii de tip 2, de exemplu.

Măsurați pierderea de grăsime corporală

REZUMATStudiile au arătat că tăierea glucidelor este deosebit de eficientă pentru a scăpa de grăsimea din zona burtică, din jurul organelor și a ficatului. Mâncați alimente bogate în fibre, în special fibre vâscoase Fibrele dietetice sunt în mare parte substanțe vegetale indigestibile.

Se afirmă adesea că consumul de multe fibre poate ajuta la pierderea în greutate. Acest lucru este adevărat, dar este important să rețineți că nu toate fibrele sunt create egale.

cum să măsurați corpul pentru pierderea de grăsimi cum să ardeți grăsimea în miezul dvs

Pare a fi în mare parte fibrele solubile și vâscoasecare au efect asupra greutății tale.