Cum de a menține greutatea după pierderea în greutate


Cum te menții în formă după ce slăbești Din ce în ce mai multe persoane care pierd în greutate ajung să o recupereze destul de repede.

  • Cum te menții în formă după ce slăbești
  • Synergy pierdere în greutate reno
  • Cu toate acestea, nu lăsa acest lucru să te descurajeze.
  • Religia și moralitatea în grupurile de pierdere în greutate

Unele dintre cele mai eficiente comportamente și strategii psihologice care ajută la menținerea greutății după dietă includ alegerea unor alimente sănătoase și utilizarea autoculturii pozitive, potrivit unui nou studiu 1.

Studiul a durat trei ani și a avut ca subiecți aproximativ 5.

cum de a menține greutatea după pierderea în greutate

Cercetătorii au comparat acest grup cu un altul, care a avut ca subiecți peste de persoane cu obezitate și care au raportat că nu au câștigat sau pierdut mai mult de două kilograme în decurs de cinci ani.

Echipa de cercetare a examinat 54 de comportamente ale acestora în gestionarea greutății.

Cât de mult exercițiu are nevoie pentru a menține pierderea în greutate? Găsiți modalitatea corectă de a vă menține greutatea ideală? Cele 17 cele mai bune moduri de a menține pierderea în greutate Cel mai bun mod de a menține pierderea în greutate Judith Beck, PhD beckinstitute.

Oamenii de știință cum de a menține greutatea după pierderea în greutate descoperit că grupul care și-a menținut pierderea în greutate datorită câtorva strategii precum: stabilirea obiectivelor zilnice de consum alimentar, notarea a ceea ce au mâncat în fiecare zi, cântărirea alimentelor, reamintitul succeselor anterioare și menținerea unei stări pozitive.

Alegerile mai sănătoase au devenit, de asemenea, mai automate, cu cât oamenii au continuat să facă acele alegeri. Aceste descoperiri sunt încurajatoare pentru cei care depun eforturi ca să-și mențină greutatea după ce slăbesc.

Cum să vă mențineți pierderea în greutate

Exces de greutate sau obezitate? În general, o persoană cu un IMC de ,9 este considerată a avea exces de greutate, în timp ce o persoană cu un IMC peste 30 este considerată a avea obezitate.

O pierdere în greutate cu succes este asociată cu o varietate de beneficii pentru sănătate.

  1. 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate
  2. Cum să vă mențineți pierderea în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Urmați strategii simple pentru a nu lăsa lire sterline să vină înapoi Pierderea in greutate este destul de dificila.
  3. Pierderea în greutate de volei
  4. Editor: Veronica Fig.

Calitatea îmbunătățită a vieții observată în rândul celor care au pierdut în greutate și apoi s-au menținut cu succes în acest studiu poate servi drept o motivație importantă pentru persoanele care vor să-și mențină greutatea pe termen lung. Iată câteva sfaturi practice pentru a-ți menține greutatea după ce slăbești: Fă mișcare cât mai des Să faci mișcare timp de cel puțin 30 de minute pe zi te ajută să-ți menții greutatea, prin echilibrarea caloriilor consumate.

cum de a menține greutatea după pierderea în greutate

Mănâncă în fiecare zi micul dejun Cei care iau micul dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase, reușind astfel să își mențină greutatea. Consumă multe proteine Proteinele te pot ajuta să îți menții greutatea prin reducerea apetitului, stimularea metabolismului apetit slim si lipidoslim pret catena reducerea aportului total de calorii.

Cântărește-te regulat Să te cântărești te poate ajuta să-ți menții greutateaținându-te la curent cu progresele tale.

cum de a menține greutatea după pierderea în greutate

Fii atent la aportul de carbohidrați Limitarea aportului de carbohidrați, în special a celor rafinați, poate contribui la prevenirea recuperării greutății pierdute.

Ridică greutăți Să ridici greutăți de cel puțin două ori pe săptămână poate ajuta la menținerea greutății prin păstrarea masei musculare.

Hipnoza pentru controlul greutatii - psihoterapie hipnotica

Hidreatează-te Apa consumată în mod regulat diminuează senzația de sațietate și îți poate stimula metabolismul, ambii factori fiind importanți în menținerea greutății.

Odihnește-te suficient Alocarea unui timp suficient pentru somn te poate ajuta să-ți menții greutatea, ținând nivelul hormonilor sub control.

Alăturați-vă comunității "elwatersport.

Gestionează stresul Este important să gestionezi stresul, pentru a-ți menține și greutatea, deoarece excesul de stres poate crește riscul creșterii în greutate, stimulând pofta de mâncare. Urmărește aportul alimentar zilnic Înregistrarea aportului alimentar de la o zi la alta te poate ajuta să îți menții pierderea în greutate, făcându-te conștient de câte calorii și nutrienți consumi.