Cel mai bun raport iifym pentru pierderea de grăsimi


COUNTING CALORIES (IIFYM) - The WORST Diet For Weight Loss??

O dietădenumită și IIFYM sau dietă flexibilă, este o opțiune populară, deoarece în loc să restricționeze anumite alimente, se concentrează pe numărarea numărului total de macronutrienți pe care îi mănânci. Ideea este că, atâta timp cât rămâneți în conformitate cu orientările dinpierderea în greutate va veni în mod natural.

dieta de slabit ovo lacto vegetariana yq10 pierderea în greutate

Cu toate acestea, nu există un plan de masă care să fie potrivit pentru toată lumea. După ce faceți această alegere, vă puteți proiecta planul de masă în jurul alimentelor sănătoase, bogate în nutrienți. Teoria care stă la baza IIFYM este că nu contează ce mănânci, atâta timp cât nu consumi prea multe calorii și macronutrienții tăi rămân într-un raport personalizat.

ce e dieta keto zma ajută să și piardă grăsimea

Un studiu care a fost publicat în Eating Behaviors în ianuariea raportat că persoanele care urmează diete care permit o variabilitate mai mare în alegerile alimentare, cum ar fi IIFYM, sunt mai predispuse la dieta și să mențină pierderea în greutate în timp.

Când proiectați o dietă în jurul macronutrienților, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă dați seama de nevoile dvs. Aceasta va depinde de vârsta, sexul dvs.

Cea mai bună dietă pentru a pierde grăsimea corporală pentru femei

Cantitatea de calorii pe care trebuie să le consumi depinde și de care îți sunt obiectivele. Dacă încercați să slăbiți, veți avea nevoie de mai puține calorii decât dacă încercați să construiți mușchi, de exemplu.

  • Ca toate dietele, acest lucru vă va mulțumi pe mulți dintre voi și, din păcate, îi va dezamăgi pe mulți!
  • Poate cada fierbinte să vă facă să pierdeți în greutate
  • Oamenii ajung ușor la supraponderalitate și slăbesc foarte greu.

După ce decideți care sunt obiectivele dvs. După ce ai acest număr, îl poți folosi pentru a calcula de macro-uri.

poate pierderea în greutate ajută fibrilația atrială bewertung von eco slim

Macro-urile dvs. Un studiu care a fost publicat în PLOS One în octombrie a comparat efectele dietelor cu conținut scăzut de carbohidrați și dietele cu conținut scăzut de grăsimi asupra pierderii în greutate la participanții supraponderali și obezi.

În timp ce participanții din ambele grupuri au reușit să slăbească cu succes și să-și scadă nivelul de zahăr din sânge, grupul care a urmat dieta scăzută de carbohidrați a sfârșit cu un număr mai bun de colesterol și trigliceride și au putut controla mai bine glicemia.

  • Pește gras, precum somonul, sardinele și hamsiile Produse lactate cu grăsimi complete, precum brânza, smântâna, laptele integral și iaurtul Maioneză Nuci și unturi de nuci Uleiuri din fructe, nuci și semințe măsline Semințe, precum chia și inul Alimente bogate în carbohidrați Pâine, cereale, paste și produse coapte Leguminoase, precum fasolea, lintea, arahide, mazarea și soia Cereale, precum ovăz, grâu, orz, secară și orez Fructe, în special banane, plantane, mango și mere Pseudocereale, precum amarantul, hrișca, meiul, quinoa, tefful și orezul sălbatic Legume amidonice, cum ar fi cartofii, cartofii dulci, dovlecelul de iarnă și porumbul În timp ce urmărirea este importantă, nu este necesar să vă stresați cu privire la lovirea macros dvs.
  • Cum să slăbească grăsimea brațului superior
  • Ce macro-uri sunt potrivite pentru pierderea în greutate?

Unul dintre cele mai mari beneficii ale unei diete este că îl puteți proiecta în jurul obiectivelor și preferințelor personale. Gogoanele și cookie-urile s-ar putea încadra în macro-urile dvs. Un studiu care a fost publicat în International Journal of Sport Nutrition and Metabolism Exercise în septembrie a atras atenția asupra faptului că atât bărbații, cât și femeile care se concentrează doar pe macronutrienți consumă mai puțin decât cantitatea recomandată de micronutrienți vitamine și minerale pentru ziua respectivă.

prajitura keto cu mere buric de grăsime tricou

Acest efect a fost observat și cu diete rigide, deci nu este o problemă izolată IIFYM, dar este ceva la care să vă gândiți atunci când vă dezvoltați rețetele și planurile de masă. Pentru a vă asigura că vă optimizați cel mai bun raport iifym pentru pierderea de grăsimi de micronutrienți, umpleți întotdeauna cel puțin jumătate din farfurie cu legume non-amidonice.

IIFYM: Dacă se potrivește macrourilor dvs.

Concentrează-te și pe varietate cu legumele tale. În loc să mănânci broccoli în fiecare zi, mănâncă o mulțime de legume de diferite tipuri și culori diferite pentru a te asigura că obții o varietate de vitamine și minerale.

lifetime team weight pierdere review hoodoo spell să piardă în greutate

Puteți alege dintre carne de vită slabă, carne de porc, pui, ouă, nuci sau fasole. USDA recomandă ca fructele de mare să fie alegerea ta proteină cel puțin de două ori pe săptămână.

sesiuni de slăbire ems buffalo hump pierdere de grăsime

În afară de asta, puteți optimiza cantitatea de vitamine și minerale pe care le obțineți, concentrându-vă pe consumul multor alimente bogate în nutrienți, care sunt alimente care vă oferă o mulțime de nutrienți pentru un număr relativ redus de calorii.

Harvard Health Publishing a publicat o listă de alimente bogate în nutrienți pentru a vă începe: avocado Verzi de guler și muștar nap.