Calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale, Metode de calcul al procentului de grăsimi corporale |


Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum de a calcula procentajul de pierdere a grăsimii din corp Cum de a calcula procentajul de pierdere a grăsimii din corp Fiind sanatos nu înseamnă doar că aveți o greutate sănătoasă, înseamnă, de asemenea, că aveți o compoziție sănătoasă a corpului fără prea multă grăsime corporală.

Este o metodă scumpă. Metodele variaza de la masurari antropometrice bazate pe masurarea inaltimii si diferitelor circumferinte ale partilor corpuluila bioimpedanta, DEXA Dual. Procedeu de calcul procent, indice, de grasime corporala body fat index la femei.

Având un organism care este prea mare în grăsimi corporale vă poate pune un risc crescut de îmbolnăvire, inclusiv diabet și boli de inimă, chiar dacă aveți o greutate sănătoasă. Înainte calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale a vă putea calcula procentajul de pierdere a grăsimilor corporale, trebuie să cunoașteți procentajul inițial de grăsime corporală și va trebui să fi pierdut greutatea suficientă pentru a afecta procentajul de grăsime corporală.

În mod tipic, calculele sunt estimări, deoarece modalitățile mai precise de a măsura grăsimea corporală nu sunt de obicei disponibile persoanei obișnuite și pot fi foarte scumpe.

Calculul pentru pierderea de grăsime corporală

Greutatea pe care o pierzi nu vine neapărat din grăsime. Folosind un calculator on-line, o carcasă slabă, vă poate oferi o idee despre cantitatea medie de masă corporală slabă și, prin urmare, de grăsime corporală, pentru o persoană de sex, greutate, înălțime și vârstă. Atleții și persoanele foarte potrivite au procente mai mici de grăsime corporală. Două metode de estimare a grăsimii corporale sunt uneori disponibile prin gimnastică, antrenori personali și cluburi de sănătate: etriere cu piele și analiză impedanță bioelectrică.

  • Metode de calcul al procentului de grăsimi corporale |
  • Tocmai din cauza acestei compozitii a corpului lor.
  • Calculul pentru pierderea de grăsime corporală |
  • Bju ca o componentă a pierderii eficiente în greutate.
  • Pierde în greutate indice glicemic
  • Cum se determină procentul de grăsime?

Precizia estimărilor caliperului de piele va depinde de priceperea persoanei care efectuează măsurarea. Un profesionist de nutriție sau de fitness folosește etrierele pentru a prinde pielea și grăsimea în diferite puncte ale corpului dumneavoastră și conectează aceste măsurători într-o ecuație care estimează grăsimea corporală.

  • CUM SE CALCULEAZĂ PIERDEREA PROCENTUALĂ DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ -
  • Ce procent de așteptat Indiferent dacă încercați să slăbiți 5 kilograme sau 50, urmărirea pierderii în greutate vă ajută să vă mențineți motivați.
  • Puteți utiliza aceste metode în instituții medicale, sanatorii, dispensare și instituții și centre sportive specializate pentru a combate obezitatea.
  • Venele varicoase și pierderea în greutate
  • Exercițiu și dietă pentru pierderea grăsimilor A avea prea multă grăsime corporală - chiar dacă aveți o greutate sănătoasă - vă poate pune un risc crescut pentru probleme de sănătate precum diabetul și bolile de inimă.

Această metodă cum să pierzi grăsimea piciorului acasă este la fel de precisă pentru persoanele supraponderale. Impedanța bioelectrică implică utilizarea unui dispozitiv pentru a trimite un semnal electric prin corpul dvs. Această metodă poate fi inexactă la persoanele supraponderale sau subponderale sau la persoanele deshidratate sau suprahidratate.

Metodele mai exacte, de obicei efectuate numai în setările medicale, includ cântărirea subacvatică, metoda BodPod, interacțiunea cu infraroșu aproape și absorbția cu raze X cu energie duală sau DEXA. Calculul procentului de pierdere a grăsimii din corp Desigur, cel mai simplu mod de a calcula procentajul pierderii de grăsimi corporale este să vă luați procentul de pornire al grăsimii corporale și să scăpați procentajul de grăsime din organism, dar nu toată lumea are aceste măsurători.

Raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate

Aceasta înseamnă că greutatea corporală slabă este de minus 48 sau de de lire sterline. În acest caz, împărțit la 0,75 se calculează la o greutate corporală dorită de de lire sterline.

Deoarece greutatea inițială este de de kilograme și greutatea corporală dorită pentru procentul țintă al țesutului corporal este de de lire sterline, va trebui să pierdeți 11 kilograme de grăsime pentru a vă atinge obiectivul.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale

Cu cât exercițiul pe care îl faceți mai mult și cu cât este mai mare nivelul de intensitate, cu atât mai mari vor fi efectele asupra compoziției corporale și pierderii în greutate, potrivit unui studiu publicat în în Archives of Internal Medicine.

Unul dintre lucrurile bune despre scăderea în greutate prin exercițiu - și nu numai prin dietă calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale este că pierderea este mai probabil să provină din grăsime abdominală, potrivit unui studiu publicat în în Medicină și Știință în Sport și Exerciții. Grăsimea abdominală, denumită și grăsime viscerală, este un tip de grăsime deosebit de nesănătoasă, care poate crește riscul de diabet și boli de inimă.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale

Pentru pierderea în greutate, obțineți cel puțin de minute de cardio cu intensitate moderată și două antrenamente de antrenament pe săptămână. Concentrați-vă în principal pe grupurile musculare mai mari și faceți aproximativ 10 repetări de aproximativ 10 exerciții diferite pe antrenament de forță-antrenament. Veți dori să lucrați în piept, abdominale, brațe, umeri, picioare și spate.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale

De exemplu, puteți face squaturi cu sau fără a deține greutăți pentru a lucra corpul inferior, împingând-vă pentru a lucra corpul superior și abdomenul pentru a lucra abdominali. Dieta pentru pierderea de grăsime Majoritatea oamenilor înțeleg că pentru a pierde în greutate trebuie să reduceți calorii, dar nu toată lumea înțelege care dintre modificările dietetice pot fi cele mai eficiente.

Metode de calcul al procentului de grăsimi corporale

Trebuie să aveți un deficit de de calorii în fiecare zi pentru a pierde 1 lire pe săptămână. Puteți reduce calorii prin dietă prin reducerea sau eliminarea dulciurilor, alimentelor grase și alimentelor foarte procesate.

Proteina este deosebit de benefică într-o dietă cu pierdere în greutate.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale

Atât proteina, cât și fibra găsită în fructe și legume vă ajută să vă îmbogățiți mesele, făcând mai ușoară reducerea caloriilor.